logo_by_sergio_benros logo_by_sergio_benros


I N F O

O.S.S. eller F.A.Q.

Ofte Stillede Spørgsmål eller Frequently Asked Questions

Kan jeg se alle efterlysningerne her?
--- Nej, men her er ti tilfældige overskrifter fra de seneste efterlysninger

Schleich dyr eller andre små figurer , Knive, Axis and allies, Boxmadras , Marimekko fyrfadslysestager, Gulvspejl, Pokomonkort, Lastbilerne-vejens arbejdsmænd, Rundt spisebord, Søholm

DET ER KUN BUTIKKER der kan se den fulde liste med beskrivelser og billeder.
Du kan selvfølgelig altid se dine egne efterlysninger.
Er jeg sikker på at få svar fra en butik?
---Nej - til nu er det ca 40% af efterlysningerne der har fået svar fra en eller flere butikker. Jeg håber tallet stiger når endnu flere butikker kommer med på min liste.
Hvad nu hvis jeg får svar fra en butik laaaaangt væk?
---For det første bestemmer du selv om din efterlysning skal vises i hele landet eller kun til de nærmeste 10 butikker. Hvis du sætter dit postnummer på efterlysningen begrænser du den til de 10 nærmeste butikker.
---For det andet vil butikker, der sætter kontaktmulighed i den email du får fra dem, sikkert gerne sætte din vare til side, hvis du betaler straks (mobilepay).
Hvad koster det? ? ? ? ?
---For køberne - ingenting.
---For butikkerne - ingenting, men butikken skal have en reklame for EfterlysTing.dk hængende fremme i butikken.
Kan det passe? skal du ikke have noget for dit arbejde?
---Jeg får jo heller ikke løn som frivillig i den genbrugsbutik jeg passer en gang om ugen.
Skal alle medarbejdere i butikken på kursus i systemet?
---Nej -find en enkelt medarbejder som vil kigge på de nye efterlysninger ca. en gang om ugen. (Det tager 5-10 minutter, der kommer pt. ca. 5 nye efterlysninger på en uge)
Hvad skal butikken gøre for at komme med?
---Få en medarbejder til at sende en email til nybutik@efterlysting.dk med navn og adresse på butikken.
Kan det her redde verden?
---Nej, men os der bruger det håber det kan få lidt flere til at tænke at genbrug kunne være en mulighed. "Måske kan jeg finde en billigere brugt", "Det er OK at jeg ikke straks bestiller en på nettet", "Og det er jo også bedre for miljøet"
Kan det skaffe flere kunder?
---Nok ikke mange flere, men glade nye kunder er vel altid velkomne.
EfterlysTing - copyright 2019